Värderingsövningar..

har kommit igång med skolan.. Den går bra.. Har gjort 2 uppgifter.. känner mig stolt :D

Men en var en sammanfattning och öersättning av en engelsk text som skulle översättas å sammnafattas i grupp..

Kan säga att jag hade inte läst texten spec. mycke.. Utan läste lite gran före jag flyttade upp och sen snabbbläddra jag lite i den denna vecka..

Det jobbiga var inte översättningen utan sammanfattningen.. HAtar att ta fram det viktiga när det står lite om mycke..

men iaf.. Ni vet att jag lvere, och att de känns SKITbra :) Dock inte riktigt lika kul att jag kommer att ha en mycke högre hyra än jag först räknade med då det är direktvärkande el i lägenheten.. och jag betalar varmhyra :(
Nån som har en bra lösning på det?

I övrigt så hinner jag inte skriva mer.. Har mer värderingsövningar å annat mumbojumbo imorgon :(

dock. så var det nära att jag åkte på att bli elevrepresentant för klassen till ledningsgruppen.. vilket hade varit både bra å dåligt om jag blev.. Men känner mig ändå rätt nöjd att jag slapp.. Tror det hade blitt för mycke jobb för mig just nu

Åsikter..
Postat av: Marina

Bu menar kallhyra eller?

kollat om nån sambo? fick du 1 mån uppsägning?

2009-10-09 @ 06:32:18
URL: http://marina78.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0