HOCKEYBILAGA!!!

ÄNTLIGEN! Har den kommit...

Aftonbladet och expressens hockeybilagor.. Nästintill det enda vettiga dom säljer på hela året.. Och dom har iofs inte mycke vettigt att skriva om i riktiga tidningen heller.. Men deras hockeybilagor är bra.. Man får genomgående koll på lagen, dom pratar om KHL, NHL, hockeyallsvenskan och elitserien..

Riktigt trevlig läsning :) dock så hade dom inte expressens bilaga på netto :( Jädra skitaffär..

för att inte tala om att deras pantmaskin aldrig funkar.. Så jag släpade dit allt pant, en sopsäck plus en tillhörnade kassa.. Helt i onödan.. *mutter mutter*

I övrigt har jag ont i huvet.. Och ögat.. Men ögat känns inte ont som det brukar.. Undra vad som kan vara fel den här ggn :( Aja.. vi avvaktar å ser.. Är det inte bra i lsutet på nästa vecka ska jag fundera på en lösning..

Idag SKA jag gå den långa vändan runt.. Kommer att bli tungt :(

Åsikter..
Postat av: Farbror R

Dan, det skall vara LIDL!! Netto är en pissaffär.

2009-09-17 @ 11:29:51

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0