Söndag.

powerwalka ner till stan det första man gör på morgon är INTE kul.. Det är 5 km dit.. Gick på typ en halvtimme hem till Therese.
Tycker jag är helt okej med tanke på hur otroligt mycke jag gått senaste månaden..

Efter det så åkte jag å therese till Maxi för att hämta lisa så vi kunde hyra en släp å frakta möblerna hon ska låna av mig..

flickestackarn flyttade ju från stockholm hit med en säng, gitarr, symasking å blandat mojs..
så hon har fått låna..

en 3-sits soffa
en fotöljt (i samma svarta skinn som soffan)
Ett mindre snyggt Ikea glasbord.
Ett stort "matsalsbord" som hon ska ha som Arbetsbänk med diskmaskin å sånt böös..

Vart rätt bra hemma hos henne men såg ut att vara trångt vid bordet då hon har typ en hlavmeter mellan bordet å sängen..

Nu väntar jag bara på att någon ska vilja låna min tv med.. Funderar på föröska pracka på lisa den.. Hon har en 28" och min är 32.. (aka.. Mindre skit på min vind.."

EFter vi burit grejerna så underhöll jag henne medans hon tvättade.. (vet inte riktigt hur uppskattat det var med tanke på hon var sjukt trött men hon såg inte ut att tycka jag var alltför extremt jobbig.. Denna gång :) )
Sen hem till joel, han bor, om jag inte sagt det, i längen bredvid.. Skulle föra över lite grejer från datorn hans som lisa ville se..

Det första jag hör när jag kommer in genom dörren.. "Datorn funkar iiiintteee.. Det är nåt feeeeel"

*suck*

Efter knepandes till tusen med joels burk så gick vi ner till stan. Käka lite och jag gick hem.. Har varit ruskigt trött idag med men på nått sätt har jag inte lyckats ta mig till sängen..

Och nu börjar ju en av mina absoluta favoritfilmer på tv :(

Funderar mer å mer på om man inte kan hitta ett billigt vivo grafikkort till servern så man kan spela in enkelt.. Perfa vid sånna här tillfällen..


Sarah: Japp... Nu funka den :) Grattis till 2:A (?) barnet?
Det var allt jag hann uppfatta.. Måste lägga mig :) Ska läsa ingenom den imorgon :)


Vet inte om jag publicerat detta klipp på bloggen förr men tycker det är skitbra :D



Jag fattar allt.. *stolt* Frågan är bara om jag är dialektalt intelligent eller har för mycke rötter i slumpmarken?


Nu blire sängen :) mmm.. Imorgon ska jag (förmodligen) börja mitt nya liv igen.. Och gå.. Bärsbo runt.. Nån som vet hur/var man kan göra för att visa vars man går?

Åsikter..
Postat av: Marina

www.funbeat.se

2009-09-14 @ 10:53:52
URL: http://marina78.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0