Utbildning

Jag ringde och prata med Christer som är ansvarig för utbildningen i Laxå, Enköping, Örebro och prata om utbildningen.. Och det han sa lät riktigt intressant.. Dom jobbar mycket i gruppsamverkan så man skapar tillsammans och lär av varandra och presenterar ett förslag..

Men sen kommer det äckliga.. Jag har inte behörighet för det :(

Blir väl Storuman.. ska ringa dom så fort han kommit tillbaka från sitt sammanträde (16) men han lär väl ha gått hem efter det. så då får jag ligga på han imorgon.

Nu ska jag se om jag kan scanna in lite betyg å grejer..

Som det lät på han i övik var det inga större problem för mig att ta mig in där..

Dom hade även samma utbildning i Skövde.. Det är inte bra.. för då måste jag bestämma mig.. Var vill jag bo.. Söder eller norr..

Pluggar jag i övik, så blir det ume (förmodligen)

Pluggar jag Skövde, blir det södra Sverige..

och den slutsatsen gör jag genom att om jag pluggar övik så kan jag dra praktik å annat moj i Umeå, och Skövde kan jag göra praktik å annat moj där jag vill bo :)

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0