Fotboll..

Japp. Har börjat se på fotboll.. Eller.. "såg" lite halvt samtidigt som jag gjorde lite annat.. Satt å pilla på skolarbete och planerade lite inför "flytten" till Borås över sommarn.. Åker nästa helg!! :D Som sagt, ihelgen blir det mys med storasyster med familj och lillebror samt mamma och hennes sambo.. OCH basta :D som jag har längtat.. Nu blir det säng! Eller sova.. Ligger redan ;) _______________________ Jag har fortfarande ont i min rygg.. Får se om det blir sjukgymnast på fredag.. Mammas spontana kommentar när jag säger att jag haft ont i ryggen i en vecka.. "sluta klaga å jobba mer!" Tror hon tycker jag gjort bort mina läkarbesök :)

Åsikter..

Lämna din åsikt här:

Vem är du?
Minns mig!

Din epost? (Syns bara av bloggaren själv)

URL/Bloggadress:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0